Przemysł

Komu i do czego potrzebne są walizki prezentacyjne?

Skrzynie i walizki prezentacyjne są coraz częściej wykorzystywane podczas dokonywania transakcji bezpośrednich. Takie rozwiązanie pozwala na znacznie lepszą prezentację oferowanych produktów, a przy tym sprawia, że całość wygląda bardziej profesjonalnie. Używanie tego typu walizek spłynęło do Polski z krajów położonych na północy Europy. Jak powszechnie wiadomo, kraje takie jak Szwecja, Norwegia czy Wielka Brytania należą do czołówki, jeśli chodzi o rozwój biznesu w granicach państwa i na skalę światową. Rozpoznawalne marki jako pierwsze zaczęły stosować walizki prezentacyjne i tak zapoczątkowały nowy trend w przedstawianiu ofert.

Zastosowanie walizek prezentacyjnych

Tego typu wyposażenie jest coraz częściej stosowane przez promotorów marek czy inne osoby, które zajmują się sprzedażą bezpośrednią. Sprawiają one, że prezentacja produktów nabiera zupełnie innego znaczenia. Klient może osobiście zapoznać się z oferowanymi produktami i dokładnie je obejrzeć. Dzięki temu łatwiej będzie mu się zdecydować na zakup towaru. Wykorzystywanie rzeczywistych produktów podczas prezentacji ma jedną wielką zaletę w porównaniu do prezentacji katalogowych. Klient przede wszystkim dostaje do ręki namacalną rzecz, a nie obrazek z opisem. To zaś ma duże znaczenie jeśli chodzi o działanie podświadome. Co więcej, mając pod ręką produkty można zaprezentować pełną gamę walorów. Tego zazwyczaj brakuje w katalogowych opisach, które z reguły są zwięzłe i ograniczone ilością słów. W walizkach prezentacyjnych znajdzie się również miejsce na wszelkiego rodzaju materiały reklamowe typu wizytówki, ulotki czy właśnie katalogi. Takie wyposażenie sprzedawcy znacznie przyczynia się do budowania profesjonalnego wizerunku firmy. Właśnie dlatego coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w walizki prezentacyjne dla swoich sprzedawców.

Walizki prezentacyjne i szerokie możliwości ich wyposażenia

Na rynku dostępne są różne typy walizek prezentacyjnych. Różnią się one sposobem wykonania, pojemnością, udźwigiem oraz wykończeniem. W zależności od produktów, które sprzedawca ma zamiar zaoferować, może wybrać walizkę lub skrzynię prezentacyjną. Walizki wykonane w technologii Top Style mają ograniczony udźwig do 15 kg. W porównaniu do nich, zupełnie inaczej wypadają walizki stworzone za pomocą technologii flight cases. Te zaś są trwalsze, co pozwala na swobodny transport towaru do 20 kg. W zależności od produktów jakie mamy w ofercie, możemy dobrać odpowiednią walizkę. Natomiast w przypadku, kiedy jest ich więcej lub ich ciężar znacznie przekracza 20 kg, warto zaopatrzyć się w skrzynię prezentacyjną. Są one zaprojektowane tak, że nawet większe towary lub te o zwiększonej masie, mogą być zaprezentowane w sposób bezpośredni. Walizki oprócz udźwigu i pojemności różnią się też rączkami, typem zamka oraz materiałem. Te parametry mogą być dobrane indywidualnie. Kolor walizki można dopasować do barw firmowych i dodatkowo umieścić na niej logo w formie nadruku lub grawerowanej blaszki. Taka walizka może być wzorową wizytówką firmy, a profesjonalnie przeprowadzona prezentacja, znacznie zwiększa szanse sprzedaży.

Biorąc pod uwagę, jak ważne jest kreowanie wizerunku firmy i utrzymywanie najwyższego standardu obsługi klienta, walizka prezentacyjna może okazać się niezwykle przydatna. Pozwala ona na bezpośrednie przedstawienie oferowanych produktów w dowolnym miejscu. Sprawia również, że sprzedawca i firma którą reprezentuje wygląda niezwykle profesjonalnie. To zaś przekłada się na znacznie lepsze możliwości sprzedażowe i zwiększenie wyników w krótkim czasie.

Inspirowane: AZ-cases.pl – skrzynie transportowe producent

Related posts

Co musisz wiedzieć o wózkach jezdniowych podnośnikowych, zanim zapiszesz się na kurs?

5 powodów, dla których warto zainwestować w maszynę czyszczącą

Czy warto wyposażyć restaurację w patelnię elektryczną?

Leave a Comment